Bli kvitt manuelle prosesser
med integrasjoner
De fleste av våre kunder har en eller flere integrasjoner som sikrer effektive arbeidsflyter.
Her er de mest vanlige behovene som løses med standardiserte integrasjoner:

Lønnseksport
Overfører enkelt godkjente timer, overtid og tillegg med videre til ditt lønnsystem
Om en ønsker å håndtere sykelønn ved fravær kan det overføres sykefravær timer og evt. tillegg - så det blir veldig enkelt

Fraværseksport
Overfører fravær til fraværsmodul i lønnssystem. Så dere slipper dobbeltregistrering

Ansatt integrasjon
Sørger for at du alltid har alle ansatte tilgjengelig og slipper å oppdatere ansattinformasjon i flere systemer.
Kilden kan være for eksempel ditt HR system eller lønnssystem

Flere integrasjoner
I tillegg til integrasjoner ovenfor er det også vanlig med integrasjoner for
- Prosjekter
- Ordrer
- Kompetanse
- Prosjektstyring
- Datavarehus rapportering

Oversikt systemer
Her finner du en oversikt over de mest utbredte systemer vi har ferdige standard integrasjoner til.