
Automatiser og effektiviser tiden din
I årets første customer session var temaet automatisering. Det finnes ulike måter å effektivisere tidsbruken til ledere på, eksempelvis ved å la løsningen ta seg av det som går som planlagt.
Automatisk timegodkjenning har vært en gjenganger hos kundene våre av produktønsker. Automatikk som tidligere har blitt levert som spesialtilpasning i løsningen, er nå tilgjengelig som innebygd funksjonalitet.
Som administrator kan du sette opp automatisk generering av timer, basert på en rekke innstillinger og forutsetninger, for å la systemet håndtere godkjenning av timer.
I tillegg kan administratorer også aktivere generering av timer, enten ut ifra planlagte arbeidstid, eller egne klokkeslett. Typisk bruk av dette er for særlig uavhengige stillinger som ikke skal føre timer, men fravær. I et slikt eksempel etablerer man en jobb som skyter inn timer etterskuddsvis, slik at man får tid til å registrere fravær. Timene godkjennes da naturlig nok også via en automatiseringsjobb.
Panelet

Cecilie Hoset Holsen
Customer Success Manager